Etykiety

sobota, 9 listopada 2019

Nigdy nie mów nigdy

 COŚ ODE MNIE
porady i własne przeżycia 😄
To ,że jesz mięsa to nie znaczy ,że nie możesz spróbować wegetariańskich dań lub kilku dni/miesięcy bycia wege .😇
Moja przyjaciółka na początku mojej przygody z wegetarianizmem nie mogła pojąć czemu to robię i tego jak mogę nie jeść takich produktów jak wędlina ,szynka ,schab oraz nugget-sów z Macdonalda .Po kilku latach już się do tego przyzwyczaiła ,ale ciągłe powtarzanie może być męczące ,ale skuteczne.Raz na pewnym zjeździe koledzy nie mogli w to uwierzyć ,ale jak dostawałam coś innego od nich zawsze ciekawili się co to i czy to dobre  . Trzeba poszerzać horyzonty nie bądź standardowy ,inny nie znaczy zły . Nie próbujesz nie zrozumiesz 😜.
Nie którzy nie słyszeli o wegetarianizmie ,bądź nie odróżniają wegetarianizm od weganizmu ,uwierzcie poznałam takie osoby .
Moja przygoda zaczęła się od tego ,że naoglądałam się filmików o zdrowym trybie życia i jakie mięso jest nie zdrowe oraz szkoda mi zwierząt ,przecież większość ludzi lubi małe owieczki lub kurczaczki.
 Nikt nie myśli ,że musi cierpieć zwierzę i zostać zabite ,byś ty mógł się najeść 😠😥
Postanowiłam spróbować ,powiem ,że bardzo szybko minął mi dzień ,ale byłam na mieście i wieczorem zjadłam hamburgera 😂. Ale kolejny dzień wytrzymałam ,więc pomyślałam ,że jak jeden wytrzymałam to kolejny też i tak mi minął rok .Faktycznie byłam wrażliwa na to by w niczym co jem nie było mięsa , ale cieszę się ,że udało mi się tyle wytrzymać.Po dziś dzień nie jem i jestem z siebie dumna .
Mam bliską osobę ,której udało się tydzień wytrzymać ,a potem jak jadła ,źle się czuła .Wywnioskowała ,że lepiej się czuję nie jedząc go i też zaprzestała go jeść ,a przynajmniej w mniejszej ilości 😊. Zawsze możesz spróbować i zawsze możesz przestać ,nie ważne czy zacznie się od tego jako zwykła próba sprawdzenia swoich możliwości czy jako własny challenge  ,ważne że próbujesz i nie zamykasz się na nowe możliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz